TELSERWIS – Sprzedaż i Montaż Sprzętu i Urządzeń Telekomunikacyjnych SLICAN| Piła
NOWOCZESNE SERWERY TELEKOMUNIKACYJNE

Dzięki nam będziesz miał jeszcze lepszą łączność!

Zintegrowane rozwiązania

Lepsza komunikacja i lepsza integracja telekomunikacyjna to aktualne oczekiwania odbiorców, którzy dążą do coraz lepszej efektywności swoich firm. Dzięki rozwiązaniom Slican oraz możliwości integracji między innymi z aplikacjami CRM, firmy otrzymują nowoczesne rozwiązania w oparciu o technologie IP. Jeżeli zależy Ci na zintegrowanych rozwiązaniach, dzięki którym zyskasz wyjątkową łątwość obsługi klientów i nowe możliwości narzędzi informatycznych… właśnie znalazłeś rozwiązanie dla siebie!

Lepsza komunikacja z klientami oraz wyższy poziom obsługi to cele każdej nowoczesnej firmy. Rozwiązania teleinformatyczne Slican dzięki otwartym protokołom umożliwiają integrację z programami klasy CRM. Przykładowe funkcje, które mogą być realizowane przez programy CRM dzięki integracji z centralami Slican:

Zintegrowane-rozwiazania-CRM(2)

informacje o połączeniu przychodzącym / oczekującym widoczne z poziomu aplikacji CRM – prezentacja kartoteki kontrahenta / dzwoniącego
• wykonywanie połączeń telefonicznych z poziomu danych kontaktowych w kartotece kontrahenta aplikacji CRM – kliknięcie w nr telefonu
• możliwość odbierania / rozłączania połączeń telefonicznych z poziomu aplikacji CRM – kliknięcie na monitorze komputera
• odrzucanie połączeń telefonicznych z poziomu aplikacji CRM
• przeniesienie połączeń przychodzących na inny numer telefonu – funkcja możliwa do ustawienia z poziomu aplikacji CRM
• możliwość przeglądu z poziomu aplikacji CRM aktywnych rozmów telefonicznych prowadzonych w obszarze danej firmy
• statystyki rozmów telefonicznych – źródło informacjki dla handlowaca, jak i menadżera grupy sprzedażowej
• billingi rozmów telefonicznych – kontrola kosztów, możliwosć przypisania ich do projektu, kosztów obsług klienta lub innych właściwych dla danej firmy
• rejestrowanie połączeń wychodzących bezpośrednio z aparatu telefonicznego z pominięciem aplikacji CRM
• rejestrowanie uprawnień telefonu (abonenci wirtualni)
• możliwość pobierania nagranych rozmów telefonicznych w centralach i podpinanie ich pod kartoteki kontrahentów CRM
• przypisanie notatek tekstowych lub nagrań z centrali telefonicznej do kartoteki klienta
• wysyłanie i odbieranie informacji SMS przez zintegrowaną bramkę GSM w centrali
• inne funkcje możliwe do realizacji dzięki integracji aplikacji CRM z centralami Slican dedykowane do specyficznych wymagań firmy.

Rozwiązania klasy CRM można integrować z serwerami Slican MAC-6400, IPL-256, IPM-032 oraz CCT-1668 i CXS-0424, dostosowując zarówno system informatyczny, jak i urządzenie PBX do wielkości oraz specyfiki firmy.